Siirry sisältöön

Bränditutkimus Tivoli Sariolasta

Teemme tutkimusta Tivoli Sariolasta ja sen brändistä. Tavoitteenamme on saada ajantasaista tietoa siitä, kuinka Tivoli Sariolan brändi koetaan ja mielletään tänä päivänä, ja minkälaisia odotuksia ja toiveita Tivoli Sariolaa kohtaan on. Kysely on avoinna tivolikiertueen 2025 ajan ja vastaukset annetaan nimettömänä, löydät linkin kyselyyn alta. Vastaathan kaikkiin kysymyksiin rehellisesti ja huolellisesti, vastaamiseen menee aikaa noin 10 minuuttia.

Lopuksi voit jättää yhteystietosi, jos haluat osallistua lipputuotteiden arvontaan. Arvomme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken yhteensä 10 kahden hengen päivärannekepakettia (palkinnon arvo 76 euroa, palkinto voimassa 12 kk). Voit myös halutessasi vastaanottaa meiltä postia liittyen muun muassa ajankohtaisiin uutisiin tai tarjouksiin. Kiitos vastauksistasi ja ajastasi, toivottavasti nähdään tivolikentällä!

KYSELYYN PÄÄSET TÄSTÄ!

Share