TIEDOTE: Tivoli Sariola: Artisti voi hyvin

huhtikuu 21, 2019 Tinna Kontinen

TIEDOTE 21.4.2019

Tivoli Sariola: Artisti voi hyvin

Tivoli Sariola vierailee parhaillaan Lahdessa. Tivolikentällä tapahtui pieni tapaturma sunnuntaina 21.4., kun tsekkiläiset Kaiserin veljekset esittivät ilma-akrobatianumeroaan niinsanotussa hamsterinpyörässä. Toisen veljeksen jalka lipesi ohjelman loppupuolella ja hän putosi vajaan parin metrin korkeudelta hiekkakenttään.

”Asiakkaat eivät olleet missään vaiheessa vaarassa, ohjelmanumero oli harjoiteltu ja kaikki  esitykseen kuuluvat välineet toimivat täysin oikealla tavalla. Artistin jalka vain lipesi pyörän päällä, joka aiheutti putoamisen. Henkilökuntamme on koulutettu ensiaputilanteiden varalta, joten apu saatiin paikalle välittömästi”, Tivoli Sariolan toimitusjohtaja Ville Sariola kertoo.

Artisti kuljetettiin tilanteen jälkeen tutkittavaksi. ”Syytä huoleen ei ole. Artisti voi hyvin tapahtuneen jälkeen, mutta hänet vietiin silti varmuuden vuoksi tarkastukseen. Ilmeisesti vasen nilkka otti tilanteessa jonkin verran osumaa, niin halusimme vielä käyttää sen lääkärin kautta. Kyseessä on pitkän linjan sirkus-ja tivoliammattilainen, joka on tehnyt vastaavanlaisia ohjelmanumeroita vuosikymmeniä, mutta tässä tapahtui inhimillinen virhe. Artisti haluaa lähettää kaikille huolestuneille terveiset, että on hieman harmissaan tapahtuneesta, mutta voi hyvin”, Sariola sanoo.

Ota yhteyttä

Ville Sariola                                                             Tinna Kontinen

Toimitusjohtaja                                                        Viestintäpäällikkö

Tivoli Sariola                                                           Tivoli Sariola